مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 06:052021-09-29بين الملل

باسیل: با هرگونه کارشکنی در روند تحقیقات انفجار بندر بیروت مخالفیم


رییس جریان آزاد ملی لبنان ضمن محکومیت دخالت ها در کار دستگاه قضایی این کشور، مخالفت قاطع خود را با تلاش هر طرفی برای مختل کردن روند تحقیقات در پرونده بندر بیروت اعلام کرد.

- رییس "جریان آزاد ملی" لبنان ضمن محکومیت دخالت ها در کار دستگاه قضایی این کشور، مخالفت قاطع خود را با تلاش هر طرفی برای مختل کردن روند تحقیقات در پرونده بندر بیروت اعلام کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، جبران باسیل، رییس جریان آزاد ملی لبنان در دیدار با جوانا ورونیکا، هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در لبنان اظهار کرد: ما مخالفت خود را با تلاش هر طرفی برای مختل کردن روند تحقیقات در پرونده انفجار بندر بیروت اعلام می کنیم.

باسیل در ادامه نیز هر گونه تلاش برای دخالت در کار دستگاه قضایی و یا مانع تراشی در آن با تغییر دوباره قاضی پرونده را که به طور خودکار به تاخیر عمدی در تحقیقات و نتیجه گیری آن و نیز شکست روند قضایی منجر می شود، محکوم کرد.

رییس جریان آزاد ملی لبنان درباره انتخابات مارس آتی این کشور نیز بر اهمیت برگزاری آن در تاریخ تعیین شده و بدون نقض حق افراد مقیم خارج تاکید کرد.

او در ادامه نیز تاکید کرد که هر هیات بین المللی که تمایل دارد در کار نظارت بر انتخابات مشارکت کند، باید دو عامل پول و رسانه را که بیش از هر عامل دیگری، تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باسیل: با هرگونه کارشکنی در روند تحقیقات انفجار بندر بیروت مخالفیم

باسیل: با هرگونه کارشکنی در روند تحقیقات انفجار بندر بیروت مخالفیم