مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:302021-09-29اقتصادي

خسارت هنگفت کرسنت فاجعه مشترک زنگنه و خاتمی و روحانی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اعلام نتیجه یکی از پرونده های مربوط به قرارداد پرحاشیه کرسنت که در دولت اصلاحات توسط زنگنه منعقد شد، - انتشار خبر محکومیت ایران در پرونده کرسنت، خاطرات تخلفات و مفاسد نفتی روی داده در دوره وزارت زنگنه در دولت اصلاحات زنده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، با اعلام نتیجه یکی از پرونده های مربوط به قرارداد پرحاشیه کرسنت که در دولت اصلاحات توسط زنگنه منعقد شد، ایران 607.

5 میلیون دلار معادل 15 هزار میلیارد تومان جریمه شد.

بر اساس گزارشی که رویترز منتشر کرده، شرکت انرژی امارات متحده عربی دانا گاز روز سه شنبه اعلام کرد یک دادگاه داوری بین المللی این شرکت را در مورد مناقشه تأمین گاز با شرکت ملی نفت ایران (قرارداد کرسنت) برنده اعلام کرد و مقرر شد جبران خسارتی 607.

5 میلیون دلاری به این شرکت صورت پذیرد.

دانا گاز می گوید داوری دوم با ادعای بسیار بزرگ تر در حال انجام است و جلسه نهایی آن در اکتبر سال آینده (2022) در پاریس تعیین شده است که انتظار می رود رقم نهایی خسارت در سال بعد در 2023 باشد.

در شکایت شرکت داناگاز آمده؛ قراردادی 25 ساله توسط NIOC و Crescent Petroleum در سال 2001 برای تأمین 600 میلیون فوت مکعب گاز از طریق خط لوله به شارجه امارات امضا شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خسارت هنگفت کرسنت فاجعه مشترک زنگنه و خاتمی و روحانی

خسارت هنگفت کرسنت فاجعه مشترک زنگنه و خاتمی و روحانی