مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:252021-09-29پزشكي

روند کاهشی کرونا در زنجان با شیب ملایم است


رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان از کاهش بستری های کرونا در استان زنجان طی روزهای گذشته خبر داد و گفت: روند کاهشی کرونا در استان با شیب ملایم است - پرویز قزلباش در گفتگو با هم در استان رو به کاهش است.

وی اظهار کرد: روند کاهشی کرونا در استان زنجان با شیب ملایم است و در این میان شهروندان همچنان باید بهداشت فردی و اجتماعی را رعایت کنند چرا که هنوز کرونا تمام نشده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از 530 هزار تست سرپایی و بیش از 34 هزار تست برای بیماران بستری در سطح استان انجام شده است، گفت: میزان مراجعات به مراکز 16 ساعته از 14 هزار نفر در هفته چهارم شهریور به 11 هزار و 500 نفر در هفته گذشته رسیده است.

قزلباش به رنگ بندی شهرستان های استان زنجان اشاره کرد و ابراز داشت: هم اکنون شهرستان های زنجان، ابهر، خدابنده و خرمدره در وضعیت نارنجی و شهرستان های سلطانیه، ایجرود، ماهنشان و طارم در وضعیت زرد قرار دارند.

وی با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در استان کاهش یافته است، گفت: هم اکنون میزان رعایت پروتکل های بهداشتی در استان زنجان بیش از 55 درصد است و باید این مهم توسط مردم به خوبی تقویت شود.

رییس دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان تصریح کرد: امیدواریم هر چه زودتر شاهد ریشه کنی ویروس کرونا باشیم و محدودی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند کاهشی کرونا در زنجان با شیب ملایم است

روند کاهشی کرونا در زنجان با شیب ملایم است