مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:052021-09-29سياسي

مراقبت از بیت المال و پاسخگو بودن ویژگی بارز شهرداران باشد


باید مراقبت از بیت المال و پاسخگو بودن همواره مدنظر مدیران از جمله شهرداران باشد و از شهردار جدید سنندج نیز می خواهیم که به این مهم توجه ویژه کند.

- ، حجت الاسلام سید حسین رییس کل دادگستری کردستان سه شنبه شب در مراسم معارفه شهردار جدید سنندج به خصوصیت های مدیر انقلابی در تراز جمهوری اسلامی اشاره کرد و گفت: یک مدیر دلسوز، متعهد، انقلابی و جهادگر نیاز امروز جامعه ماست.

وی افزود: مشارکت مردمی مهمترین نیاز مدیریت شهری است و انتظار داریم مدیران ما تواضع و مردم داری، قانون مداری و حفظ بیت المال و اموال عمومی را در سرلوحه امور قرار دهند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی خاطرنشان کرد: مراقبت از بیت المال و پاسخگو بودن باید همواره مدنظر مدیران از جمله شهرداران باشد.

وی افزود: بعضی از مدیران فکر می کنند وقتی مسئولیت گرفتند در یک حاشیه امنی قرار می گیرند اما باید بدانند هر چقدر در مناصب بالاتری باشند مسئولیت بیشتری دارند.

رییس کل دادگستری کردستان از شهردار جدید سنندج خواست که با کار و تلاش جهادی در راستای رضایتمندی هرچه بیشتر مردم و کاهش آسیب های اجتماعی در مرکز استان همت گمارد.

محسن فتحی نماینده مردم سنندج در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم اظهار کرد: شعار دولت سیزدهم دولت مردمی است و انتظار می رود شهردار جدید سنندج با انسجام و ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقبت از بیت المال و پاسخگو بودن ویژگی بارز شهرداران باشد

مراقبت از بیت المال و پاسخگو بودن ویژگی بارز شهرداران باشد