مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 05:002021-09-29سياسي

بهره مندی 715 معلول و سالمند از خدمات مراکز بهزیستی خراسان جنوبی


تعداد مراکز شبانه روزی فعال در استان 17 مرکز بوده که به 715 نفر از معلولان ،سالمندان و بیماران روانی مزمن در این مراکز خدمات مراقبتی به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

- علی عرب نژاد امروز در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بیرجند، اظهار داشت: یکی از حوزه های مهم بهزیستی مرکز توانبخشی و مراقبتی بوده که به معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن ارائه خدمات انجام می دهد.

وی با اشاره به مراکز توانبخشی، مراقبتی و نگهداری شبانه روزی، تصریح کرد: تعداد مراکز شبانه روزی فعال در استان 17 مرکز بوده که به 715 نفر از معلولان، سالمندان و بیماران روانی مزمن در این مراکز خدمات مراقبتی به صورت شبانه روزی ارائه می شود.

مدیرکل بهزیستی خراسان جنوبی ادامه داد: از این مراکز تعداد 6 مرکز ویژه سالمندان، 3 مرکز ویژه معلولان ذهنی، 3 مرکز ویژه بیماران روانی مزمن، یک مرکز ویژه معلولان جسمی حرکتی و تعداد 3 خانه کوچک معلولین ذهنی و یک خانه حمایتی سالمندان است.

عرب نژاد با بیان اینکه یارانه پرداختی به مراکز مراقبتی شبانه روزی براساس درجه بندی پرداخت می شود، افزود: این مبلغ در مراکز درجه یک 20 میلیون ریال به صورت ماهیانه برای هر نفر و برای افراد مجهول الهویه و بی سرپرست مبلغ 24 میلیون ریال، مراکز درجه دو به مبلغ 18 میلیون ریال به صورت ماهیانه برای هر نفر و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره مندی 715 معلول و سالمند از خدمات مراکز بهزیستی خراسان جنوبی

بهره مندی 715 معلول و سالمند از خدمات مراکز بهزیستی خراسان جنوبی