مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 04:502021-09-29ورزشي

موفقیت در مسابقات قرآنی مسئولیت را سنگین تر می کند


نفر نخست مسابقات بین المللی قرآن کریم در کرواسی گفت:موفقیت در مسابقات قرآنی مسئولیت را سنگین تر می کند چرا که باید عامل به قرآن نیز باشیم.

- ایسنا/آذربایجان شرقی نفر نخست مسابقات بین المللی قرآن کریم در کرواسی گفت:موفقیت در مسابقات قرآنی مسئولیت را سنگین تر می کند چرا که باید عامل به قرآن نیز باشیم.

سینا طباخی در گفت وگو با ایسنا در خصوص کیفیت مسابقات بین المللی کرواسی اظهار کرد: تاکنون در مسابقه ای با این سطح و کیفیت حضور نداشتم و تمام تمرکز شرکت کنندگان این دوره از مسابقات، بر روی حفظ کل قرآن کریم بود.

وی با اشاره به تنگاتنگ بودن مسابقات کرواسی، ادامه داد: قبل از اعزام به این مسابقات، از دوستانی که قبلاً در این رویداد حضور داشتند، تحقیقات لازم را در خصوص چگونگی کسب رتبه انجام دادم و با توجه به اینکه نمایندگانی از 30 کشور دنیا در این مسابقات حضور داشتند، باید رقیبان بسیاری را پشت سر می گذاشتم.

این حافظ کل قرآن کریم خاطرنشان کرد: رقیبان اصلی من از کشورهای مالزی و آمریکا بودند که عنوان دوم و سوم این دوره را به خود اختصاص دادند و داوران نیز از که شش کشور انتخاب شده بودند و قضاوت بسیار خوبی داشتند و من هیچ نقدی به آنها ندارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت در مسابقات قرآنی مسئولیت را سنگین تر می کند

موفقیت در مسابقات قرآنی مسئولیت را سنگین تر می کند