مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 04:502021-09-29ورزشي

پرسپولیس اسیر دور باطل بدهی های سرسام آور/ قهرمانِ بی پول!


مشکلات مالی پرسپولیس در آستانه مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و بازی با الهلال بار دیگر نگرانی هایی را نسبت به شرایط فعلی سرخپوشان ایجاد کرده است.

- ، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی تمرینات خود را به عنوان تنها نماینده باقیمانده در لیگ قهرمانان 2021 آسیا ادامه می دهد که با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می کند.

سرخپوشان پایتخت پس از کسب پنجمین قهرمانی متوالی خود در رقابت های لیگ برتر با شوک از دست دادن ستاره هایی همچون احمد نورالهی، محمدحسین کنعانی زادگان و شهریار مغانلو روبرو شدند اما جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه توانست پنج بازیکن تازه وارد به اردوگاه سرخ ها اضافه کند تا خیال یحیی گل محمدی را در نبرد با استقلال تاجیکستان راحت کند.

با این حال سمیعی قبل از بازی با نماینده تاجیکستان در یک هشتم نهایی ACL2021 قید مدیرعاملی در پرسپولیس را زد تا این باشگاه با بحرانی تازه روبرو شود.

بعد از سمیعی، مجید صدری سرپرستی باشگاه پرسپولیس را بر عهده گرفت تا بار دیگر در آستانه شروع پاییز با خزان مالی سرخ ها روبرو شود.

صدری همچون مدیران عامل و سرپرست های قبلی با بدهی های به جا مانده روبرو شد.

میراثی تلخ برای تیمی که به قهرمانی در فوتبال باشگاهی ایران عادت کرده اما به همان اندازه برای حل و فصل مشکلات پولی خود دست و پنجه نرم می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرسپولیس اسیر دور باطل بدهی های سرسام آور/ قهرمانِ بی پول!

پرسپولیس اسیر دور باطل بدهی های سرسام آور/ قهرمانِ بی پول!