مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 مهر 1400 ساعت 03:352021-09-29سياسي

فراخوان دوره آموزشی تئاتر در دانشگاه مازندران


معاون فرهنگی جهاددانشگاهی مازندران  گفت: همزمان  با آغاز سال تحصیلی جدید از سوی کانون تئاتر سیاوشان جهاددانشگاهی واحد مازندران با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان بابلسر در دانشگاه مازندران دوره آموزشی  تئاتر برگزار می شود.

- ایسنا/مازندران معاون فرهنگی جهاددانشگاهی مازندران  گفت: همزمان  با آغاز سال تحصیلی جدید از سوی کانون تئاتر سیاوشان جهاددانشگاهی واحد مازندران با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان بابلسر در دانشگاه مازندران دوره آموزشی  تئاتر برگزار می شود.

  سیده زینب تقوی، در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از سوی کانون تئاتر سیاوشان جهاددانشگاهی واحد مازندران با همکاری کانون بسیج هنرمندان شهرستان بابلسر دوره جدید آموزشی تئاتر در دانشگاه مازندران برگزار می شود.

وی با ارایه این مطلب که مبحث تئوری و عملی تئاتر در رشته های بازیگری، کارگردانی و نمایش نامه نویسی از جمله مواردی است که در این دوره ارایه می شود، افزود: فراگیران در این دوره ها پس از ارایه پروژه پایان ترم و موفقیت در آزمون پایان دوره گواهینامه رسمی و معتبر دریافت خواهند کرد.

تقوی ادامه داد: در این دوره حمیدرضا گل محمدی تواندشتی کارشناس تئاتر و دبیرکانون تئاتر سیاوشان جهاد دانشگاهی، به همراه چند تن از اساتید برجست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان دوره آموزشی تئاتر در دانشگاه مازندران

فراخوان دوره آموزشی تئاتر در دانشگاه مازندران