مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 19:352021-09-28سياسي

آزادی 12 زندانی با مشارکت مردم در هفته دفاع مقدس


دبیر شبکه ملی فعالان مردمی جهاد و شهادت در البرز از توزیع پنج هزار غذا و 120 بسته لوازم التحریر هر کدام به ارزش 300 هزار تومان میان خانواده های کم بضاعت خبرداد و گفت: - مجید امیری، دبیر شبکه ملی فعالان مردمی جهاد و شهادت در البرز، در گفت وگو با خبرنگار فارس، با اشاره به برنامه های مجموعه های مردمی حوزه جهاد و شهادت به مناسبت هفته دفاع مقدس در البرز، گفت: به مناسبت این هفته از 50 خانواده ایثارگر، رزمنده و جانباز با برگزاری مراسم های مختلف و دیدار با آن ها توسط مجموعه های مردمی فعال در حوزه جهادت و شهادت تجلیل به عمل می آید.

وی از ختم قرآن کریم به نیابت از 110 شهید منطقه مشکین دشت در هفته دفاع مقدس یاد کرد و افزود: بیش از 110 نفر در این برنامه فرهنگی مشارکت کردند تا توانستیم به یاد هر شهید ختم یک حزب قرآن را انجام دهیم.

دبیر شبکه ملی وارثون در البرز به برگزاری برگزاری مسابقات و صیتنامه خوانی شهدا با استفاده از بستر فضای مجازی اشاره کرد و افزود: این مسابقات با شرکت کنندگان ملی مورد استقبال قرار گرفته است .

وی از برگزاری ویژه برنامه شب خاطره با رزمندگان با عنوان یاد یاران یاد کرد و گفت: این برنامه با حضور عموم مردم در منطقه مشکین دشت با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 12 زندانی با مشارکت مردم در هفته دفاع مقدس

آزادی 12 زندانی با مشارکت مردم در هفته دفاع مقدس