مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 18:502021-09-28بين الملل

تلاش جانسون برای تسکین هراس ها از بحران سوخت با وعده درمانی


نخست وزیر انگلیس وعده داد بحران سوخت که به شکل گیری صف های طولانی در ایستگاه های پمپ بنزین و تعطیلی برخی از آنها منجر شده حل خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بوریس جانسون، نخست وزیر (برگزیت) موجب شده تا بسیاری از رانندگان کامیون منطقه اتحادیه اروپا به جای حمل بار به انگلیس ترجیح می دهند به کشورهای دیگر بروند زیرا در زمانی که انگلیس جزء اتحادیه اروپا بود، رانندگان کامیون به راحتی از هر کشور اروپایی به انگلیس سفر می کردند اما هم اکنون مراحل اداری در مرز انگلیس پس از برگزیت موجب شده است که تمایلی به ورود و خروج به بریتانیا نداشته باشند.

طبق گزارش بی بی سی، طی روزهای اخیر، تعداد زیادی از پمپ بنزین ها به دلیل کمبود سوخت تعطیل شده و همین امر موجب شده تا صف های طولانی در خارج از مراکر فروش بنزین در نقاط مختلف انگلیس شکل بگیرد.

کمبود کامیون ها برای تحویل مواد غذایی به سوپرمارکت ها و تحویل سوخت به پمپ بنزین ها، بحران فعلی سوخت در انگلیس را به وجود آورده است.

اقدامات اضطراری برای تأمین سوخت کافی در جایگاه های سوخت از شامگاه یک شنبه (چهارم مهرماه ) اتخاذ شده است و کاسی کارتنگ وزیر بازرگانی انگلیس قرار است قوانین رقابتی در صنعت سوخت را تعلیق کند تا شرکت های تامین کننده بتوانند سوخت مورد نیاز جایگاه های که بدون بنزی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش جانسون برای تسکین هراس ها از بحران سوخت با وعده درمانی

تلاش جانسون برای تسکین هراس ها از بحران سوخت با وعده درمانی