مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 18:302021-09-28بين الملل

هیچ شرطی برای بازگشت به برجام وجود ندارد


یک مقام کاخ الیزه با تاکید بر اینکه هیچ شرط جدیدی برای بازگشت طرف های برجامی به توافق هسته ای با ایران وجود ندارد، خواستار بازگشت سریعتر تهران به میز مذاکرات شد.

- به نقل از رویترز، یک مقام ارشد کاخ ریاست جمهوری فرانسه طی سخنانی خواستار بازگشت ایران به برجام شد.

بر اساس این گزارش، این مقام کاخ الیزه که نخواست نامش فاش شود، بدون اشاره به بد عهدی اروپایی ها در انجام تعهدات برجامی خود در قبال ایران، در خصوص شرایط جدید مذاکرات میان طرف های برجامی گفت نیازی به تعیین شرایط جدید برای مذاکرات نیست، چراکه همه چیز در متن توافق هسته ای سال 2015 (برجام) واضح است.

این مقام فرانسوی همچنین خواستار هم صدایی تمامی طرف های برجام با یکدیگر در خلال مذاکرات هسته ای با ایران شده و به ویژه تاکید کرد که چین می بایست موضع خود در جریان مذاکرات را بیان کرده و به شیوه ای مصمم تر عمل کند.

لازم به ذکر است، حسین امیر عبداللهیان وزیر خارجه کشورمان روز یکشنبه در خصوص مذاکرات خود با دبیرکل سازمان ملل با موضوع برجام گفت: موضوع دیگر که از بحث های جدی، هم در دیدار با گوترش دبیر کل سازمان ملل و هم با تعدادی از وزرای خارجه از جمله فرانسه، آلمان و انگلیس و نماینده عالی سیاست خارجی اتحادیه اروپا انجام شد، بحث چگونگی بازگشت ایران به برجام و مذاکرات وین بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ شرطی برای بازگشت به برجام وجود ندارد

هیچ شرطی برای بازگشت به برجام وجود ندارد