مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 18:002021-09-28سياسي

انتشار 10 اثر پژوهشی جدید از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پژوهشگاه قوه قضاییه در راستای حل علمی چالش های دستگاه قضایی و موضوعات مهم حوزه حقوقی و قضایی کشور، 10 اثر علمی پژوهشی جدید منتشر کرد که از آن جمله می توان به بررسی حق تحقیق نیروی انتظامی در اعمال منافی عفت و امکان .

- پژوهشگاه قوه قضاییه در راستای حل علمی چالش های دستگاه قضایی و موضوعات مهم حوزه حقوقی و قضایی کشور، 10 اثر علمی – پژوهشی جدید منتشر کرد که از آن جمله می توان به بررسی حق تحقیق نیروی انتظامی در اعمال منافی عفت و امکان سنجی دادرسی الکترونیک در دعاوی خانواده اشاره کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، پژوهشگاه قوه قضاییه در راستای حل علمی چالش های دستگاه قضایی و موضوعات مهم حوزه حقوقی و قضایی کشور، 10 اثر علمی پژوهشی جدید منتشر کرد که از آن جمله می توان به بررسی حق تحقیق نیروی انتظامی در اعمال منافی عفت و امکان سنجی دادرسی الکترونیک در دعاوی خانواده اشاره کرد.

این آثار در قالب کتاب، گزارش پژوهشی، مطالعه تطبیقی و گزارش کارشناسی در حوزه هایی همچون حقوق عمومی، حقوق خصوصی، مطالعات پایه و آمار و فناوری اطلاعات انتشار یافته است.

مجموعه ایده های برگزیده نخستین رویداد ملی راهکار های تحقق دادرسی عادلانه در مراجع اختصاصی اداری، دادرسی الکترونیک، بررسی سازو کار رسیدگی قض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار 10 اثر پژوهشی جدید از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه

انتشار 10 اثر پژوهشی جدید از سوی پژوهشگاه قوه قضاییه