مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:352021-09-28سياسي

دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق با دبیرکل مجمع جهانی تقریب دیدار کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین شهریاری در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به تاریخچه تأسیس و دبیران کل قبلی مجمع جهانی تقریب، - صلاح الدین محمد بهاءالدین دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق روز سه شنبه با حجت الاسلام والمسلمین دکتر حمید شهریاری دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، حجت الاسلام والمسلمین شهریاری در ابتدای این دیدار ضمن اشاره به تاریخچه تأسیس و دبیران کل قبلی مجمع جهانی تقریب، توضیح مختصری پیرامون مدل مفهومی اتحادیه اسلامی و 4 گام این مدل برای رسیدن به امت واحده ارائه کردند.

دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با اشاره به مشترکات دینی و فرهنگی اقلیم کردستان عراق با جمهوری اسلامی ایران، اظهار داشت: می توان از این اشتراکات در جهت تقویت زمینه های همکاری در راستای تحقق امت واحده اسلامی بهره برد.

دکتر شهریاری با تأکید بر اهمیت تعامل در زمینه های علمی، فرهنگی و علمایی و بهره گیری از این ظرفیت ها در جهت تقویت و تحقق اتحادیه اسلامی، خواستار همکاری مشترک میان مجمع جهانی تقریب و اقلیم کردستان شد.

وی گفت: ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه توریسم دینی، فرهنگی و خدماتی میان جمهوری اسلامی ایران و کردستان عراق وجود دارد که می توان ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق با دبیرکل مجمع جهانی تقریب دیدار کرد

دبیرکل حزب اتحاد اسلامی کردستان عراق با دبیرکل مجمع جهانی تقریب دیدار کرد