مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:202021-09-28فرهنگي

زندگی نویسنده کتاب بیدار شو را چه چیزی نجات داد؟


طنین پاکباز نویسنده سی سختی کتاب بیدار شو از تجربیات جالب خود می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سی سخت، کتاب بیدار شو به نویسندگی بانوی  خلاق و جوان سی سختی طنین پاکباز،ثبت و به چاپ رسید.

مقدمه و خلاصه ای از کتاب بیدار شو   دائم خوابیدن و کسل بودن کار کودکی است کم سن و سال که کار مهمی برای انجام دادن ندارد و بعد از بازی کردن با وسایلش، راه اتاقش را پیش می گیرد و می خوابد،درک درستی از وقایع و رفع مشکلات ندارد و بزرگ ترین کاری که بتواند این میان انجام دهد، بازی کردن و کسل شدن و خوابیدن است.

اما ما کودک نیستیم و بزرگ شده ایم،اکنون آدم بزرگی هستیم که چشممان وقایع را بهتر می بیند و مغزمان مشکلات را بهتر تحلیل می کند.

مشکلات زیادی برای انجام دادن و رفع کردن داریم، پس زیاده روی کردن در خوابیدن، لزوما به معنای استراحت کردنمان نیست، مغز و ذهن آدمی زاد همیشه در زمان و موقعیت مناسب دستور می دهد که فلان مشکل را رفع کنیم و راهکارهایی هم به ما می دهد، اما با تأسف بسیار در این مواقع جسم ما یاری نمی دهد و همراه شدن با مغز برایش کار سختی ست،پس خوابیدن و حرکت نکردن، اولین انتخاب و همیشگی ترین انتخاب ما می باشد, 8 ساعت خواب و حتی کمتر، می تواند برای یک جسم خسته از کار روزمره کافی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زندگی نویسنده کتاب بیدار شو را چه چیزی نجات داد؟

زندگی نویسنده کتاب بیدار شو را چه چیزی نجات داد؟