مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 17:202021-09-28اجتماعي

حرم سوم منجر به تجمیع داشته های فرهنگی و مذهبی در شیراز شده است


شیراز شهری دارای پشتوانه غنی تمدنی و فرهنگی است و حضور سومین حرم اهل بیت (ع) در این کلانشهر باعث شده تجمیعی از داشته های فرهنگی و مذهبی برای این شهر فراهم شود.

- ایسنا/فارس شهردار سابق شیراز گفت: شیراز شهری دارای پشتوانه غنی تمدنی و فرهنگی است و حضور سومین حرم اهل بیت (ع) در این کلانشهر باعث شده تجمیعی از داشته های فرهنگی و مذهبی برای این شهر فراهم شود.

حیدر اسکندرپور شامگاه سه شنبه 6 مهرماه در آیین معارفه و تکریم شهرداران جدید و قدیم شیراز، گفت: جنگ ایران و عراق درشهریور ماه آغاز شد و در شهریور ماه نیز پایان یافت و در ماه پایانی نیز همچون روزهای ابتدایی جنگ، تشویش و نگرانی حاکم بود.

این رزمنده دوران دفاع مقدس با اشاره به تحرکات ارتش عراق در روزهای پایانی جنگ و پیش از اعلام آتش بس، به حضور لشکر پر افتخار 19 فجر برای مقابله با بد عهدی احتمالی عراق در آبادان اشاره کرد.

شهردار سابق شیراز اظهار کرد: به همه کسانی که در این راه مقدس جانشان را فدا کردند و به ایثارگران درود می فرستم آرزو می کنم کشور و نظاممان همیشه سربلند باشد، چرا که سربلندی این نظام نتیجه از خودگذشتگی های این عزیزان است.

اسکندرپور به تجربه بیش از 20 سال حضورخود دستگاه های مختلف اجرایی اشاره و اضافه کرد: مجموعه شهرداری از توانمندترین مدیران برخوردار است؛ مدیرانی سال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم سوم منجر به تجمیع داشته های فرهنگی و مذهبی در شیراز شده است

حرم سوم منجر به تجمیع داشته های فرهنگی و مذهبی در شیراز شده است