مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:352021-09-28ورزشي

باشگاه پرسپولیس: پرونده کالدرون به جز بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خطری ندارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایمان حسین پور شرف شاد در ارتباط با مسائل حقوقی مطرح شده درباره پرونده گابریل کالدرون، اظهار داشت: در این که مدیران باشگاه باید حکم صادره از سوی فیفا را اجرا کنند، - معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: در پرونده کالدرون به جز بسته بودن پنجره نقل و انتقالات محرومیت دیگری باشگاه را تهدید نمی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، ایمان حسین پور شرف شاد در ارتباط با مسائل حقوقی مطرح شده درباره پرونده گابریل کالدرون، اظهار داشت: در این که مدیران باشگاه باید حکم صادره از سوی فیفا را اجرا کنند، شکی نیست.

مدیران باشگاه خود را ملزم به این امر می دانند و نسبت به آن، اقدام خواهند کرد و نیاز به توضیح نیست که چرا در اجرای این مساله وقفه افتاد.

وی افزود:، اما درباره بعضی از اظهارنظر های مطروحه، در وهله اول باید بگویم قبل از هر اظهارنظری باید آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا و متن حکم صادره و نامه ارسالی از سوی فیفا در خصوص بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی، مطالعه شود و سپس، اظهارنظر صورت بگیرد.

حسین پور شرفشاد در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در حال حاضر محرومیت باشگاه پرسپولیس مبتنی بر آخرین ویرایش مقررات انضباطی فیفا و رای صادره، صرفا بر بسته بودن پنجره نقل و انتقالات اشاره دارد و د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باشگاه پرسپولیس: پرونده کالدرون به جز بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خطری ندارد

باشگاه پرسپولیس: پرونده کالدرون به جز بسته شدن پنجره نقل و انتقالات خطری ندارد