مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 15:052021-09-28ورزشي

تشکیل کمیته حل مشکل قهرمانان المپیکی در گیلان


فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک گفت: برای حل مشکل قهرمانان المپیکی در گیلان، - ایسنا/گیلان فرمانده سپاه قدس گیلان، با اشاره به افتخارآفرینی ورزشکاران گیلانی در مسابقات جهانی، آسیایی و المپیک گفت: برای حل مشکل قهرمانان المپیکی در گیلان، کمیته ای متشکل از برخی ادارات کل تشکیل و به زودی تمامی این مشکلات برطرف خواهد شد.

سردار محمد عبدالله پور در دیدار با جمعی از ورزشکاران و قهرمانان المپیکی و پارالمپیکی استان گیلان، با بیان اینکه قهرمانان ورزشی در کشور پیام آور شادی و عزت برای ملت هستند، اظهار کرد: در کشور قهرمانان بسیار زیادی وجود دارد که هرکدام پیام آور شادی، عزت، امید، نشاط و ایستادگی برای جوانان هستند.

وی با اشاره به برنامه های استکبار به منظور تزریق ناامیدی و نشاط در جامعه، گفت: برخی از دستگاه ها و کشورهای بیگانه در تلاش به منظور سلب امید و نشاط در جامعه به ویژه در بین جوانان هستند ولی این ورزشکاران با تلاش شبانه روزی خود پیام امید را به کل جامعه تزریق می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر لزوم توجه نشان دادن صادقانه قهرمانی های ورزشکاران توسط مسئولان بیان کرد: کسب افتخار و برافراشته کردن پرچم افتخار در آوردگاه های بین المللی و فتح قله های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل کمیته حل مشکل قهرمانان المپیکی در گیلان

تشکیل کمیته حل مشکل قهرمانان المپیکی در گیلان