مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 14:302021-09-28حوادث

ماجرای دستبردهای مسلحانه به مزارع رمزارز


با دستگیری 10 عضو یک باند مخوف سرقت در مشهد، راز دستبردهای مسلحانه سریالی به مزارع رمزارز فاش شد، به گزارش سایت قطره و به نقل ازخراسان، فرمانده انتظامی خراسان رضوی روز گذشته در تشریح پرونده سرقت های سریالی ماینرگفت: این ماجرا از هفدهم شهریور زمانی آغاز شد که سارقان مسلح در ساعات اولیه بامداد با ورود به یک کارگاه تولید ارزهای دیجیتالی در حاشیه کمربند سبز مشهد، دست و پا و دهان نگهبان کارگاه را بستند و پس از کتک کاری و تهدید به مرگ وی، اقدام به تخریب درهای ضد سرقت کردند.

آنان بعد از ایجاد رعب ووحشت با سلاح وینچستر و قمه و شمشیر، تعداد زیادی از دستگاه های تولید ارز دیجیتال (ماینر) را به سرقت بردند و سوار بر خودرو از محل گریختند.

سردار سرتیپ محمد کاظم تقوی افزود: با گزارش این حادثه وحشتناک به پلیس، بلافاصله گروهی ویژه از کارآگاهان دایره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی خراسان رضوی با نظارت و هدایت سرهنگ جواد شفیع زاده (رییس پلیس آگاهی خراسان رضوی) عازم محل وقوع جرم شدند و تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز کردند.

سکاندار امنیت سرزمین خورشید تصریح کرد: بررسی های تخصصی کارآگاهان نشان داد: سارقان مسلح اعضای یک باند مخوف هستند که با شیوه خاصی به مزرعه رمزارز دستبرد زده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای دستبردهای مسلحانه به مزارع رمزارز

ماجرای دستبردهای مسلحانه به مزارع رمزارز