مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 14:052021-09-28فرهنگي

گزارشی از طراحی نرم افزار مدیریت تولید پروژه های سینمایی


معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی اعلام کرد: طی 8 ماه گذشته، اقدام به تولید پرتوتایپ اولین نرم افزار بومی مدیریت تولید پروژه های سینمایی شده که برای همه فیلمسازان کاربرد دارد.

- معاون توسعه فناوری و مطالعات سینمایی سازمان سینمایی اعلام کرد: طی 8 ماه گذشته، اقدام به تولید پرتوتایپ اولین نرم افزار بومی مدیریت تولید پروژه های سینمایی شده که برای همه فیلمسازان کاربرد دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی، محمد رحمتی با بیان اینکه این نرم افزار بر اساس الزامات و شرایط تولید آثار سینمایی، تلویزیونی و سمعی بصری در داخل کشور طراحی شده است گفت: این پرتوتایپ از ابزارهای هوش مصنوعی برای مدیریت و برنامه ریزی بهینه پروژه ها بهره می برد.

که پس از تولید و بهره برداری از این نرم افزار، کلیه فرایندهای مدیریت تولید و برنامه ریزی سینمای ایران مکانیزه خواهد شد و زمان و هزینه های تولید پروژه های سینمایی، تا 30 درصد کاهش پیدا خواهد کرد.

وی با اشاره به استقبال صنوف مربوطه (دستیار کارگردان، برنامه ریز) و خانه سینما، از تولید این پرتوتایپ و اظهار امیدواری آنان برای تولید نسخه عملیاتی نرم افزاراظهار کرد: به منظور خوداتکایی و ایجاد یک فضای رقابتی، هدف معاونت توسعه فناوری و مطالعات سینمایی این است که سرما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از طراحی نرم افزار مدیریت تولید پروژه های سینمایی

گزارشی از طراحی نرم افزار مدیریت تولید پروژه های سینمایی