مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:552021-09-28ورزشي

والیبال کردستان؛ ضعف ها و قوت ها/تیم راه یاب ملل دیگر برای مردم استان جذابیت ندارد


والیبال از جمله رشته های ورزشی است که در کردستان از قدمت زیادی برخوردار است و هر نوع کُنشی در آن می تواند خبرساز و مورد نقد مخاطبین خود قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، رشته های توپ و توری با توجه به ماهیت فعالیتی آنها و مخاطب پسند بودن به لحاظ رسانه ای همواره خبر ساز بوده اند و از این لحاظ ظرفیت نقد و بررسی را نیز خواهند داشت.

والیبال از جمله این رشته های ورزشی است که در استان کردستان از قدمت زیادی برخوردار بوده و هر نوع کُنشی در آن می تواند خبرساز و  مورد نقد مخاطبین خود قرار گیرد.

این رشته به ویژه در رشته های سنندج، سقز و بیجار پیشکسوتان و بزرگان زیادی را به جامعه والیبال کشور معرفی کرده است، هر چند این معرف ها به دهه های 60 و70 منتهی می شود اما همچنان نام و یاد آنها در دل ها زنده است.

در طول یک دهه اخیر سُکان این رشته ورزشی در دستان دکتر عطاالله حیدری بود، مدیری قابل اتکا در دانشگاه علوم پزشکی با داشتن ارتباطات قابل قبول سازمانی در استان که بعد از چالش های اواخر دهه 80 در این رشته ورزشی، مدیریت آن را بر عهده گرفت.

شخصیت مدیریتی حیدری و داشتن اطلاعات ورزشی با توجه به سابقه فعالیت خود در والیبال، موجب شد تا در چهار سال اول فعالیت و با کمک برخی از پیشکسوتان و همچنین مربیان بادانش و ورزشکاران جوان ضمن ساماندهی و برگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

والیبال کردستان؛ ضعف ها و قوت ها/تیم راه یاب ملل دیگر برای مردم استان جذابیت ندارد

والیبال کردستان؛ ضعف ها و قوت ها/تیم راه یاب ملل دیگر برای مردم استان جذابیت ندارد