مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:202021-09-28سياسي

بازسازی و ساخت 344 واحد مسکونی محرومان در استان اصفهان


جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) گفت: 344 واحد مسکونی محرومان در استان اصفهان از ابتدای سال جاری تاکنون در استان اصفهان بازسازی و ساخته شده است.

- ، سردار علی مقواساز بعد از ظهر سه شنبه در مراسم تحویل یک باب منزل مسکن محرومان در روستای اغچه بدی فلاورجان با گرامیداشت و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: گروه های جهادی با کمک سپاه، کمیته امداد و دیگر ارگان ها اتفاقات خوبی را رقم زده اند و همیشه این استان از دفاع مقدس تاکنون در این منش و راه و رسم در حرکت بوده است.

وی با بیان اینکه بازسازی و احداث منزل محرومان از اقدامات صورت گرفته است، تصریح کرد: در سال جاری این امر شدت گرفته و آمار خوبی نیز از اقدامات صورت گرفته ارائه شده است.

جانشین فرماندهی سپاه صاحب الزمان (عج) تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون 344 منزل از محرومان در استان مرمت و احداث شده که در هفته دفاع مقدس 25 منزل به اتمام رسیده است و این اقدام با همکاری مشترک خیران، سپاه و کمیته امداد انجام شده وی با بیان اینکه محور اصلی فعالیت ما اشتغال است، گفت: پرداخت تسهیلات در این زمینه مورد توجه بوده و 35 میلیارد تومان وام پرداخت شده و با این اقدام مشاغل خانگی در استان توسعه یافته و بازار فروش خوبی نیز دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازسازی و ساخت 344 واحد مسکونی محرومان در استان اصفهان

بازسازی و ساخت 344 واحد مسکونی محرومان در استان اصفهان