مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:152021-09-28اقتصادي

جذب 6 میلیارد اعتبار از صندوق رفاه دانشجویی/ خوابگاه ها تعمیر و تجهیز شد


مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به جذب بالغ بر 6 میلیارد تومان اعتبار از صندوق رفاه دانشجویی، از تعمیر کلی و تجهیز خوابگاه های دانشجویی این دانشگاه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، دکتر اکبر پیامنی امروز سه شنبه در نشست با خبرنگاران از جذب اعتبار نظارتی صندوق رفاه دانشجویی از محل اعتبارات هدفمندی یارانه ها خبر داد و اظهار داشت: در 6 ماهه اول امسال 59 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار (حدود 6 میلیارد تومان) از این طریق دریافت کرده ایم.

وی با بیان اینکه میزان اعتبارات جذب شده از این محل در سال 98 کمتر از 200 میلیون تومان و در سال 99 بالغ بر 600 میلیون بوده است، تصریح کرد: جذب این اعتبارات در 6 ماهه نخست امسال رشد 10 برابری داشته و به بالغ بر 6 میلیارد تومان است.

مدیر امور دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اشاره به توزیع شهرستانی مبلغ جذب شده، گفت: این اعتبارات بین 6 دانشکده در خرم آباد و سه دانشکده در بروجرد، الیگودرز و پلدختر توزیع شده است.

پیامنی با بیان اینکه در سیل 98 خوابگاه دختران دانشکده پلدختر دچار خسارت شد که در این راستا از مبالغ جذب شده بالغ بر یک میلیارد و 60 میلیون تومان اعتبار برای تعمیر این خوابگاه اختصاص دادیم، تصریح کرد: احتمالاً با این تزریق اعتبارات و کمک های دانشگاه خوابگاهی که حدود دو سال بد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب 6 میلیارد اعتبار از صندوق رفاه دانشجویی/ خوابگاه ها تعمیر و تجهیز شد

جذب 6 میلیارد اعتبار از صندوق رفاه دانشجویی/ خوابگاه ها تعمیر و تجهیز شد