مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:102021-09-28اجتماعي

تحصل 540 هزار دانش آموز افغان در ایران


معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی گذشته 540 هزار دانش آموزا افغانستانی در مدارس ایران مشغول به تحصیل بوده اند که یقینا امسال این رقم افزایش پیدا خواهد کرد.

- ایسنا/فارس معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی گذشته 540 هزار دانش آموزا افغانستانی در مدارس ایران مشغول به تحصیل بوده اند که یقینا امسال این رقم افزایش پیدا خواهد کرد.

علیرضا کمریی در آیین کلنگ زنی آموزشگاه ویژه اتباع خارجه در شهر مرودشت از توابع استان فارس گفت: جمهوری اسلامی ایران از اوایل انقلاب سابقه خوبی در توجه به اتباع داشته است و این کشور ملجا و پناهگاه خوبی برای کسانی بوده که شرایط زندگی در کشور خود را نداشته اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از آموزش و پرورش فارس، کمریی گفت: رسالت انسانی و اخلاقی همه ما است که هرگاه انسانی نیاز به کمک داشته باشد با تمام توان خود و با همکاری سازمان ملل به انها کمک کنیم.

کمریی گفت: وزارت آموزش و پرورش توجه ویژه ای به ساخت مدارس برای اتباع افغانستانی دارد و در این زمینه رویکردی سرعتی داشته است.

وی افزود: یک هویت مشترک بین ما و افغانستانی ها وجود دارد که دین و تاریخ مشترک ما پیوند عمیقی را بین دو کشور ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحصل 540 هزار دانش آموز افغان در ایران

تحصل 540 هزار دانش آموز افغان در ایران