مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 13:052021-09-28سياسي

لزوم ارتقا روند دیپلماسی شهری به سطح سایبری


عضو شورای شهر تهران مدیریت شهری خواستار ارتقا روند بستر دیپلماسی شهری در دوره جدید مدیریت شهری از چارچوب های سنتی به عرصه دیپلماسی سایبری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی اصغر قائمی عضو شورای شهر تهران در نطقی در صحن امروز شورای شهر اظهار داشت: علی لندی، نوجوان شجاع ایذه ای، در ایام مقارن با شروع سال تحصیلی از مدرسه شجاعت و ایثار فارغ التحصیل شد.

او به نماد فداکاری برای انسانیت تبدیل شد تا الگویی برای نوجوانان و جوانان امروز و فردای کشور باشد.

وی افزود: همچنین این ایام، مقارن سالروز شهادت بزرگمردانی همچون شهید جهان آرا، شهید فکوری، شهید فلاحی، شهید کلاهدوز و شهید نامجو است که یاد و خاطره آنان را گرامی می داریم.

این عضو شورای شهر تهران گفت: اکنون که در ایام اﷲ بزرگداشت هفته دفاع مقدس هستیم، پس از 33 سال از پایان این جلوه گاه عشق و ایثار، همه ما بخوبی دریافته ایم که ملت های آزاده و استوار برای بقا و بالندگی، راهی جز مقاومت و ایستادگی بر سر ارزش ها، اصول و آرمان های متعالی خود و حرکت در مسیر درست ندارند.

قائمی بیان کرد: نمونه بارز اثربخشی اتخاذ این سیاست اصولی را طی روزهای اخیر شاهد بودیم و دریافت خبر خوب و مسرت بخش سفر رییس محترم جمهوری اسلامی ایران به تاجیکستان و پیوستن کشورمان به پیمان شانگهای، بدون دادن کوچک ترین امتیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ارتقا روند دیپلماسی شهری به سطح سایبری

لزوم ارتقا روند دیپلماسی شهری به سطح سایبری