مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:552021-09-28اجتماعي

پلیس برای بازگشت زوار اربعین حسینی به کشور آمادگی دارد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی حاجیان با اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران در موج بازگشت، اظهار داشت: - معاون اجتماعی و سخنگوی ناجا با بیان اینکه روند بازگشت زائران حسینی (ع) به کشور به خوبی در حال انجام است، گفت: پلیس با به کارگیری بیش از 7 هزار نیرو و توسعه گیت های ورودی تلاش دارد زوار با امنیت خاطر و در آرامش به میهن اسلامی بازگردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سردار مهدی حاجیان با اعلام آمادگی کامل نیروی انتظامی برای خدمت رسانی به زائران در موج بازگشت، اظهار داشت: این توفیق نصیب خادمان مردم در نیروی انتظامی شده است که در موج بازگشت زائران عتبات عالیات به عنوان اولین سازمان به عاشقان ابا عبدالحسین (ع) خدمت رسانی کنند.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبات ستاد اربعین کشور، نیروی انتظامی، سازمان حمل و نقل جاده ای و سایر دستگاه ها با تمام توان و امکانات موجود، برای تسریع در بازگشت زائران به شهر های مبدأ پای کار هستند.

سخنگوی ناجا ادامه داد: پلیس با به کارگیری بیش از 7 هزار نیرو و توسعه گیت های ورودی تلاش کرده زوار با امنیت خاطر و در آرامش به میهن اسلامی بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس برای بازگشت زوار اربعین حسینی به کشور آمادگی دارد

پلیس برای بازگشت زوار اربعین حسینی به کشور آمادگی دارد