مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:552021-09-28اقتصادي

ساداتی نژاد: قصد نداریم جای بخش خصوصی را در بازار برنج بگیریم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد در جمع خبرنگاران درباره افزایش قیمت برنج گفت: وقتی در فصل برداشت برنج، واردات آن ممنوع است، - وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه کمبود برنج باید قبل یا بعد از فصل برداشت این محصول، از طریق واردات تامین شود، گفت:قصد نداریم جای بخش خصوصی را در بازار برنج بگیریم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، سید جواد ساداتی نژاد در جمع خبرنگاران درباره افزایش قیمت برنج گفت: وقتی در فصل برداشت برنج، واردات آن ممنوع است، باید کمبود برنج را یا قبل از مرداد تامین کنیم یا بعد از آبان، این مساله کاملا واضح و مشخص است بنابراین نمی شود برای یک مساله معمولی مدام به قوانین تبصره زد، بخش خصوصی نیز از ما انتظار چنین کاری را ندارد.

وی تاکید کرد: درباره برنج نیز ما کاری انجام ندادیم، اعلام کردیم الان فصل ممنوعیت برداشت است و قاعدتا بعد از فصل برداشت باید واردات انجام شود، با ذخایری هم که در شرکت بازرگانی دولتی ایران داریم بازار را کنترل می کنیم.

وزیر جهاد با بیان اینکه اصلا یکی از وظایف شرکت بازرگانی دولتی این است که اگر بازار دچار نوسان شد، این کار را انجام دهد، تاکید کرد: این به هیچ عنوان به آن معنا نیست که می خواهیم جای بخش خصوصی را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساداتی نژاد: قصد نداریم جای بخش خصوصی را در بازار برنج بگیریم

ساداتی نژاد: قصد نداریم جای بخش خصوصی را در بازار برنج بگیریم