مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:452021-09-28اقتصادي

رکورد تولید و فروش داخلی در لعابیران شکست


مدیرعامل شرکت لعابیران اعلام کرد که بالاترین میزان تولید و فروش داخلی در سه سال و نیم اخیر در این شرکت به ثبت رسیده است.

- ایسنا/فارس مدیرعامل شرکت لعابیران اعلام کرد که بالاترین میزان تولید و فروش داخلی در سه سال و نیم اخیر در این شرکت به ثبت رسیده است.

نادر رضایی منش با اعلام خبر رشد 223 درصدی تولید و رشد87 درصدی مبلغ درآمد عملیاتی ناشی از فروش داخلی نسبت به دوره مشابه سال قبل گفت: شرکت لعابیران با پشتکار، تصمیمات مناسب و تکیه بر دانش و توانمندیهای نیروهای شرکت، موفق به تولید 1008 تن محصول در ماه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی شرکت لعابیران، رضایی منش با بیان اینکه میزان تولید شهریور ماه نسبت به مردادماه 24 درصد رشد را نشان می دهد، میزان تولید محصولات این شرکت در دوره 6 ماهه نخست امسال را 4.

196 تن اعلام و اضافه کرد: این میزان در مقایسه با دوره مشابه سال قبل 67 درصد افزایش داشته است.

رضایی منش خاطرنشان کرد: شرکت لعابیران در بحث نوآوری، با تکیه بر توان تولید داخل، موفق به تولید محصولات جدید با عنوان شوگر به میزان 148 تن و ویتروزا به میزان 128 تن در شش ماه نخست امسال شد.

او اضافه کرد: لعابیران با تولید محصولات فوق در رقابت با نمونه های مشابه خارجی، مبلغ 552 هزار یورو صرفه جویی ارزی ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکورد تولید و فروش داخلی در لعابیران شکست

رکورد تولید و فروش داخلی در لعابیران شکست