مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-28سياسي

روایت جسورانه خاطرات همسر شهید یوسفی/دختری که عاشق اسلحه بود!


کتاب «پاییز آمد» دربرگیرنده خاطرات فخرالسادات موسوی همسر سردار شهید احمد یوسفی فرمانده بسیج زنجان است که فرازها و خاطرات جسورانه ای را از زندگی این زن جهادگر شامل می شود.

- برگزار شد.

در این نشست به معرفی کتاب و چگونگی شکل گیری آن از منظر نویسنده، همسر و فرزند شهید پرداخته شد و در خصوص محتوای آن تبادل نظر گردید.

قبل از هرچیز باید گفت زنان نقش به شدت مهم و اثر گذاری در دفاع مقدس داشته اند و خیلی هایشان در جایگاه همسران شهید زینب وار توانستند رسالت شهدا را به خوبی حفظ و در جهت آگاهی نسل های بعد تقویت نمایند و ادامه دهند.

روایت از جنگ، خاصه دفاع مقدس دو وجه کلی و مهم دارد، یکی بعد خود شهدا و شخصیت و مسلک آن ها و یکی هم بعد خانواده و به طور اختصاصی همسران شهدا و شخصیت و جایگاه آن هاست.

بیان خاطرات و روایت از زندگی شهدا همیشه سخت بوده و از زبان همسرانشان سخت تر! اما این روایت ها لازمه و ضرورت تبیین راه و روش درست در مسیر تعالی آرمانی انقلاب و وطن پرستی است.

در ادامه و در این نشست در خصوص یکی از این خاطرات و شخصت های آن بیشتر خواهیم خواند و آشنا خواهیم شد.

*چگونگی شکل گیری نگارش کتاب از زبان همسر شهید این نشست در ابتدا با سخنان همسر شهید، فخرالسادات موسوی با بیان مختصری در خصوص چگونگی شکل گیری و نگراش کتاب شروع شد و او اینگونه گفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت جسورانه خاطرات همسر شهید یوسفی/دختری که عاشق اسلحه بود!

روایت جسورانه خاطرات همسر شهید یوسفی/دختری که عاشق اسلحه بود!