مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:352021-09-28اجتماعي

از توسعه گردشگری به حفظ بقا رسیده ایم


مدیر گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت:در حالی امروز به بقای گردشگری فکر می کنیم که سال های پیش مطالبه توسعه گردشگری اولویت مان بود اما امروز از توسعه به حفظ بقا رسیده ایم.

- ایسنا/فارس مدیر گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز گفت:در حالی امروز به بقای گردشگری فکر می کنیم که سال های پیش مطالبه توسعه گردشگری اولویت مان بود اما امروز از توسعه به حفظ بقا رسیده ایم.

امیرحسین حکمت نیا سه شنبه 6 مهرماه در یک کنفرانس خبری ضمن تشریح ویژه برنامه های هفته گردشگری در شیراز، گفت: اصحاب رسانه توجه و تاکید به بقای گردشگری داشته باشند، چرا که اکنون بیش از 50 درصد کسب و کارهای گردشگری تعطیل هستند و مابقی جانی ندارند.

او با اشاره به رتبه نخست فارس در بحث واکسیناسیون فعالان حوزه گردشگری، افزود: امیدواریم هوای تازه و آغازی نو در گردشگری رقم بخورد و شیراز دوباره میزبان گردشگران شود.

مدیر گردشگری و زیارت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز با بیان اینکه گنبد حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آرامش را برای قلب ها به ارمغان می آورد، بر لزوم ایجاد تقویم فرهنگی و گردشگری فارس که موجب جذب گردشگر و انضباط در حوزه گردشگری می شود، تاکید و خاطرنشان کرد: این مدیریت گردشگری طرح هایی در هفته گرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از توسعه گردشگری به حفظ بقا رسیده ایم

از توسعه گردشگری به حفظ بقا رسیده ایم