مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:202021-09-28بين الملل

بازداشت چند لبنانی و سوری در پرونده انفجار بندر بیروت


طبق بیانیه ارتش لبنان، مدیریت دستگاه اطلاعات لبنان 9 تن دیگر را که مظنون به دست داشتن در این پرونده بودند و مهمترین آنها سعد الله الصلح، مالک کامیون و مالک موسسه خوراک و غلات صلح، - خالد الحسن، شهروند سوری و راننده همراه الصقر، شهروند لبنانی بازداشت کرده است.

ارتش لبنان از بازداشت چند لبنانی و سوری و ارجاع آنها به دستگاه قضایی به دلیل دست داشتن در پرونده کامیون حامل آمونیوم نیترات در منطقه ایعات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، ارتش لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در پی توقیف یک دستگاه کامیون حامل آمونیوم نیترات در تقاطع شهرک ایعات در تاریخ 17 سپتامبر 2021 و بازاشت شش تن از جمله دو لبنانی به نام های مارون الصقر و احمد الزین، دستگاه قضایی افراد بازداشت شده را به مدیریت دستگاه اطلاعات تحویل داده و این دستگاه را ملزم کرد تحقیقات در این پرونده را کامل کند.

طبق بیانیه ارتش لبنان، مدیریت دستگاه اطلاعات لبنان 9 تن دیگر را که مظنون به دست داشتن در این پرونده بودند و مهمترین آنها سعد الله الصلح، مالک کامیون و مالک موسسه خوراک و غلات صلح، خالد الحسن، شهروند سوری و راننده همراه الصقر، شهروند لبنانی بازداشت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازداشت چند لبنانی و سوری در پرونده انفجار بندر بیروت

بازداشت چند لبنانی و سوری در پرونده انفجار بندر بیروت