مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:202021-09-28اقتصادي

وام اوراقی مسکن افزایش یافت


تسهیلات جعاله همزمان با تسهیلات مسکن اختصاص می یابد، که سقف آن از 40 میلیون تومان به 80 میلیون تومان رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایلنا، مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن، جزییات افزایش تسهیلات حساب های انفرادی و زوجین از محل اوراق را که هم اکنون با احتساب جعاله برای انفرادی 280 و برای زوجین 480 میلیون تومان است، تشریح کرد.

محمدحسن مرادی مدیر امور طرح و برنامه بانک مسکن جزییات افزایش تسهیلات بانکی را از محل اوراق برای حساب های انفرادی و زوجین اعلام کرد.

مدیرکل امور طرح و برنامه بانک مسکن، با اشاره به اینکه سقف های تسهیلاتی از محل اوراق در گذشته برای زوجین در تهران 200 و برای حساب انفرادی 100 میلیون تومان بود، گفت: در حال حاضر با موافقت و ابلاغ بانک مرکزی، سقف تسهیلات از محل اوراق برای حساب های انفرادی و زوجین افزایش یافته است.

هم اکنون ارایه تسهیلات برای حساب های انفرادی تهرانی ها از محل اوراق 200 میلیون تومان و برای زوجین 400 میلیون تومان است که به این میزان تسهیلات جعاله که هم اکنون 80 میلیون تومان است، افزوده خواهد شد.

مرادی ادامه داد: برای مراکز استان ها و شهرهای بالای 200 هزار نفر جمعیت میزان تسهیلات انفرادی که معادل 80 میلیون تومان بود به 160 میلیون تومان و برای حساب های 160 میلیون تومانی زوجین به 320 میلیون تومان رسیده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام اوراقی مسکن افزایش یافت

وام اوراقی مسکن افزایش یافت