مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:102021-09-28اقتصادي

وصول 1500 میلیاد ریالی جرائم در اجرای احکام هرمزگان


مدیرکل تعزیرات حکومتی هرمزگان از وصول هزار و 500 میلیارد ریالی جریمه ها و پرونده ها در اجرای احکام خبرداد.

- اظهار کرد: تعزیرات حکومتی یکی از مراجع رسیدگی به تخلفات است که پس از تشکیل پرونده توسط نهادهای نظارتی به تعزیرات حکومتی ارجاع می شود.

وی با ذکر این نکته که مردم می توانند شکایت خود را در سامانه 135 ثبت کنند، عنوان کرد: پس از دریافت گزارش ها و شکایات مردمی در سامانه های اداره کل تعزیرات حکومتی، بالافاصله موضوع به گروه های گشت جهت رسیدگی و صدور دستو لازم ارجاع می شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان هرمزگان با ذکر این نکته که برای متخلفین انواع جریمه های مالی و غیر مالی اعمال می شود، ابراز داشت: در سال 1398 بیش از 500 میلیارد ریال جریمه از متخلفین وصول و رای اجرا شده بود.

وی با اشاره به رشد 300 درصدی وصولی جریمه ها در اجرای احکام، اظهار کرد: در سال 1399 موفق به وصول بیش از هزار و 500 میلیارد ریال شدیم.

ایزدی با اشاره به اعمال بندهای تخفیفی قانون برای عموم مردم، بیان داشت: با استفاده از ظرفیت های قانونی بیش از 400 میلیارد ریال تخفیف های مختلف برای مردم در نظر گرفته شد.

وی اعمال تخفیف های مختلف را یکی از دلایل جهش وصول جریمه ها دانست و مطرح کرد: ماده 442 آیین دادرسی کیفری اعلام کرده که در صورتی که متخلف به رای قاضی تمیکن کرد و یا درصورتی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وصول 1500 میلیاد ریالی جرائم در اجرای احکام هرمزگان

وصول 1500 میلیاد ریالی جرائم در اجرای احکام هرمزگان