مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 12:002021-09-28سياسي

مدیر مسئول سایت اعتدال مجرم شناخته شد


پرونده دوم مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبری فراز به اتهام نشر اکاذیب بود که هیات منصفه در اتهام مزبور متهم را با اکثریت آراء مجرم دانست و نیز باتفاق آراء وی را در این اتهام مستحق تخفیف دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سخنگوی هیات منصفه دادگاه مطبوعات با اشاره به رسیدگی دو پرونده در دادگاه مطبوعات گفت: مدیر مسئول سایت اعتدال به اتهام نشر اکاذیب مجرم شناخته شد.

احمد مومنی راد روز سه شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در روز یکشنبه چهارم شهریور 1400 در شعبه 9، دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمدی کشکولی دو پرونده رسیدگی شد.

وی ادامه داد: پرونده اول مربوط به مدیر مسئول سایت اعتدال به اتهام نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی بود که هیات منصفه در اتهام یاد شده، متهم را با اکثریت آراء مجرم دانست و نیز باتفاق آراء وی را در این اتهام مستحق تخفیف ندانست.

مومنی راد اظهار داشت: پرونده دوم مربوط به مدیر مسئول پایگاه خبری فراز به اتهام نشر اکاذیب بود که هیات منصفه در اتهام مزبور متهم را با اکثریت آراء مجرم دانست و نیز باتفاق آراء وی را در این اتهام مستحق تخفیف دانست.

بر اساس اصل 24 قانون اساسی جرم مطبوعاتی عبارت است از انتشار مطالب مخل به مبانی اسلام و یا حقوق عمومی به وسیله مطبوعات، تفصیل و مصادیق آنها را قانون معین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر مسئول سایت اعتدال مجرم شناخته شد

مدیر مسئول سایت اعتدال مجرم شناخته شد