مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:552021-09-28پزشكي

استاندارد نبودن 60 درصد خوابگاه های لرستان/ هزار دانشجو غربال گری سلامت روان شدند


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: در استان 10 خوابگاه دولتی داریم که 6 مورد در خرم آباد و 4 مورد در دیگر شهرستان ها واقع شده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خرم آباد، اصغر سپه وند ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه لرستان، با اشاره به به بودجه فرهنگی علوم پزشکی لرستان، اظهار کرد: طی سال های اخیر اعتبارات خوبی در جهت اجرای برنامه های فرهنگی جذب و تخصیص پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: اگرچه در سطح کلان میزان بودجه فرهنگب پیش بینی شده اندک بوده است، اما از طریق صندوق های دانشجویی کمک های خوبی صورت گرفته است.

  معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی لرستان به غربال گری سلامت روان هزار دانشجوی جدید الورود اشاره و تصریح کرد: دانشجویان از نظر تمام اختالات بررسی و کسانی که نیاز به مشاوره یا دریافت خدمات روانپزشکی داشتند، تحت درمان قرار گرفتند.

سپه وند با اشاره به جذب حدود 6 میلیارد تومان طی 6 ماهه امسال، بیان داشت: این مبلغ توزیع شهرستانی شده و به دانشکده های علوم پزشکی سراسر استان اختصاص یافته است.

وی ادامه داد: در استان 10 خوابگاه دولتی داریم که 6 مورد در خرم آباد و 4 مورد در دیگر شهرستان ها واقع شده، ضمن اینکه تنها 2 مرکز صرفا کاربری خوابگاه دارند و مابقی آن ها غیراستاندارد و دارای ساختار فیزیکی نامناسبی ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندارد نبودن 60 درصد خوابگاه های لرستان/ هزار دانشجو غربال گری سلامت روان شدند

استاندارد نبودن 60 درصد خوابگاه های لرستان/ هزار دانشجو غربال گری سلامت روان شدند