مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-28پزشكي

اخذ موافقت اصولی برای راه اندازی دانشکده توانبخشی در لرستان


معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اخذ موافقت اصولی برای راه اندازی دانشکده توانبخشی در استان خبر داد.

- ایسنا/لرستان معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان از اخذ موافقت اصولی برای راه اندازی دانشکده توانبخشی در استان خبر داد.

دکتر صدیقه ندری در نشست با خبرنگاران که امروز در سالن شهید مطهری دانشگاه علوم پزشکی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی لرستان با رشته های پرستاری فعالیت خود را آغاز کرده و از سال 70 رشته پزشکی نیز را راه اندازی کرده که تاکنون روند بسیار خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه 9 دانشکده و یک مرکز آموزش عالی دورود زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی لرستان هستند، ادامه داد: در حال حاضر 47 رشته مقطع در این دانشگاه وجود دارد که شامل مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه ای، دکتری تخصصی، دستیاری و .

هستند.

معاون آموزشی دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: همچنین 4100 دانشجو و بیش از 300 نفر هیات علمی در این دانشگاه فعالیت دارند که این اعضای هیات علمی علاوه بر مدرسان حق التدریس و قراردادی هستند.

اخذ مجوز راه اندازی ارشد مامایی و سلامت جامعه در دانشگاه علوم پزشکی لرستان ندری با بیان اینکه 16 رشته کارشناسی ارشد و پنج رشته دستیاری در دانشگاه علوم پزشکی لرستان وجود دارد، افزود: خوشبختانه با تلاش های مج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخذ موافقت اصولی برای راه اندازی دانشکده توانبخشی در لرستان

اخذ موافقت اصولی برای راه اندازی دانشکده توانبخشی در لرستان