مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-28سياسي

گذری بر نمایشگاه در گذرگاه حماسه ها


به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه گذرگاه حماسه ها برپا شده است.

- به مناسبت هفته دفاع مقدس نمایشگاه "گذرگاه حماسه ها" برپا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،اهداف راه اندازی نمایشگاه دیجیتالی دفاع مقدس، روایت تاریخ مقاومت و ایثار مردان و زنان ایرانی از دوران سیاه رژیم پهلوی،حمله رژیم بعثی عراق به مرزهای کشور و دفاع مقدس، دوران پس از جنگ و جانبازان و آزادگان و پدران و مادران چشم به راه، مدافعان حرم، سال های تحریم از سوی ابرقدرتان غرب و شرق و اقتصاد مقاومتی ایران اعلام شده است.

این نمایشگاه به صورت تونل زمانی طراحی شده که هر غرفه آن مقطعی از تاریخ مقاومت را در طول نظام جمهوری اسلامی ایران روایت می کند .

اولین غرفه این تونل یادآور شور و نشاط و اتحاد ایرانیان و مقاومت مردم برای از بین بردن طاغوت زمان و برقراری نظام دموکراسی و انقلاب اسلامی است.

دومین غرفه به ابعاد دفاع مقدس و شروع جنگ تحمیلی و رشادت جوانان و عملیات های دفاع مقدس و خانواده هایی که عزیزان خود را در این برهه از تاریخ انقلاب از دست دادند می پردازد.

غرفه سوم این تونل به اتفاقات پس از جنگ، ورود آزادگان و قهرمانان جنگ ، اثرات روانی و جسمی به جا مانده زرمندگان و جانبازان و وضعیت خانواده های اسرا و جانبازان و خانواده های شهدای جاوید الاثر که در انتظار عزیزانشان روزگار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذری بر نمایشگاه در گذرگاه حماسه ها

گذری بر نمایشگاه در گذرگاه حماسه ها