مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:452021-09-28پزشكي

محدودیت هوشمند ویژه واکسینه نشده ها اعمال می شود


مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از اجرای محدودیت های هوشمند در آینده ای نزدیک برای افرادی خبر داد که هنوز در برابر کرونا واکسینه نشده اند.

- ایسنا/فارس مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، از اجرای محدودیت های هوشمند در آینده ای نزدیک برای افرادی خبر داد که هنوز در برابر کرونا واکسینه نشده اند.

سید روح الله حسینی سه شنبه 6 مهرماه با بیان اینکه تاکنون بیش از 3 میلیون دوز واکسن کرونا به اعضای گروه های هدف در فارس تزریق شده است، اعلام کرد که بازگشت به شرایط عادی تنها با ارتقاء ایمنی جامعه در برابر این بیماری ممکن خواهد بود و بهترین راه واکسیناسیون همگانی است.

حسینی با بیان اینکه تا کنون، دو میلیون و 273 هزار و 551 دوز نوبت اول و 901 هزار و 796 دوز نوبت دوم واکسن علیه کروناویروس در مراکز واکسیناسیون به مردم فارس تزریق شده است، افزود: همچنین با 30 هزار و 34 دوز تزریق شده طی روز گذشته، مجموع تعداد دوز تزریق شده واکسن کرونا تا کنون در فارس به سه میلیون و 175 هزار و 347 دوز رسید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز اضافه کرد: برای قطع زنجیره انتشار ویروس باید درصد قابل توجهی از مردم کشور واکسینه شوند؛ به همین منظور ستاد ملی کروناویروس در حال برنامه ریزی برای اعمال محدودیت های هوشمند برای افرادی است که واکسینه نشده ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت هوشمند ویژه واکسینه نشده ها اعمال می شود

محدودیت هوشمند ویژه واکسینه نشده ها اعمال می شود