مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:402021-09-28سياسي

کتاب «تأملی بر ارتباطات علم و تجربه ایران» منتشر شد


کتاب «تأملی بر ارتباطات علم و تجربه ایران» نوشته سیده زهرا اجاق رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به تازگی منتشر شد.

- ، کتاب تأملی بر ارتباطات علم و تجربه ایران نوشته سیده زهرا اجاق رییس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی به تازگی توسط انتشارات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی منتشر شده است.

این کتاب قصد دارد با استفاده از رویکردها و مباحث نظری حوزه ارتباطات عمومی علم، معیارهایی برای ‏تولید محتوای علمی عمومی با اهداف مختلف ارائه دهد تا علاوه بر دانشجویان و دانشگاهیان، در حوزه عمل ‏ارتباط گری علم نیز کاربرد داشته باشد.

این معیارها برای تهیه و تولید انواع قالب های علمی عمومی مانند ‏تصویری، دیداری ـ شنیداری، شنیداری و نوشتاری کاربرد دارند.

نویسنده در این کتاب به روزنامه نگاری علم که ‏شاخص ترین فعالیت ارتباطات عمومی علم در کشور است، توجه می کند و ضمن مرور تاریخی بر سابقه ‏نگارش متون علمی عمومی در ایران، مطابقت روزنامه نگاری علم ایرانی با مفاهیم نظری را نیز نشان می‎دهد.

‏ این کتاب شامل چهار فصل با عناوین زیر است؛ رویکردهای نظری در ارتباطات عمومی علم، علم عمومی و معیارهای نگارش آن، روزنامه نگاری علم و تجربه ایران و معیارها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کتاب «تأملی بر ارتباطات علم و تجربه ایران» منتشر شد

کتاب «تأملی بر ارتباطات علم و تجربه ایران» منتشر شد