مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:302021-09-28اقتصادي

استاندار گلستان: کشاورزان خسارت دیده حمایت می شوند


استاندار گلستان با اشاره به وضعیت بارندگی و مشکلات ناشی از کرونا در جامعه، گفت: کشاورزانی که اراضی آنها دچار خشکسالی شده موردحمایت قرار می گیرند.

- ایسنا/گلستان استاندار گلستان با اشاره به وضعیت بارندگی و مشکلات ناشی از کرونا در جامعه، گفت: کشاورزانی که اراضی آنها دچار خشکسالی شده موردحمایت قرار می گیرند.

دکتر هادی حق شناس امروز (سه شنبه 6 مهرماه) در چهارصد و پنجاه و پنجمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: در سال جاری 30 درصد اراضی استان با مشکل خشکسالی مواجه شدند که همچون گذشته بر اساس اعلام جهاد کشاورزی و حمایت از مشاغل، از آنان حمایت می کنیم و تلاش داریم با استمهال وام ها و دیگر اقدامات پشتیبانی لازم را صورت دهیم.

وی افزود: از محل اعتبارات سال 1400 مبلغ 246 میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از استانداری گلستان، همچنین در این جلسه مشکلات تعدادی از واحدهای تولیدی در حوزه بانکی، مالیاتی، حقوقی، شهرداری ها موردبررسی قرار گرفت و دستوراتی برای رفع مسائل آنان با حضور دکتر حق شناس صادر شد.

در ابتدای این جلسه، حسین طلوعیان مدیرکل صنعت معدن تجارت استان گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در حوزه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان ارائه کرد و گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار گلستان: کشاورزان خسارت دیده حمایت می شوند

استاندار گلستان: کشاورزان خسارت دیده حمایت می شوند