مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:302021-09-28فرهنگي

ارسال 6700 اثر از 4 کشور به اشکواره حسینی در آمل


دبیر چهارمین اشکواره فرهنگی و هنری حسینی، ار ارسال بیش از 6 هزار و700 اثر از هنرمندان فعالان فرهنگی سراسر کشور ونیز کشورهای ترکیه، ایتالیا و یمن به دبیرخانه این اشکواره خبر داد.

- حسین جوادی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت، آثار رسیده به دبیرخانه این اشکواره دربخش های فیلم های مستند، شعر، تئاتر، سرود، متن ادبی، عکس و رسانه است که در مقایسه با دوره گذشته این اشکواره ازنظر تعداد آثار ارسالی حدود 20 تا 30 درصد افزایش داشته است.

وی، زمان برگزاری چهارمین دوره اشکواره حسینی را روزهای 8 تا 17 مهرماه به میزبانی شهرستان آمل اعلام کرد وگفت: آیین افتتاحیه این اشکواره عصر پنجشنبه هشتم مهرماه در آستان مقدس امامزاده ابراهیم (ع) آمل برگزارمی شود.

دبیر چهارمین اشکواره فرهنگی و هنری حسینی با بیان اینکه فراخوان شرکت در دوره چهارم این اشکواره از مردادماه منتشر شده بود، تصریح کرد: موضوع هایی که در این دوره از علاقمندان درخواست شده بود، در موضوع امام حسین (ع)، شهدای مدافعان حرم بوده که خوشبختانه با استقبال خوبی از سوی فعالان فرهنگی وهنری در ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره در آمل شده بود.

جایگاه مهم اشکواره حسینی جوادی در بخش دیگری با اشاره به اینکه تداوم شرایط بیماری کرونا در کشور باعث تعطیلی و توقف بسیاری از فعالیت ها و برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارسال 6700 اثر از 4 کشور به اشکواره حسینی در آمل

ارسال 6700 اثر از 4 کشور به اشکواره حسینی در آمل