مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-28اقتصادي

راهنمای تنظیم دادخواست الزام به تحویل ملک


حتما تاکنون از اطرافیان خود شنیده اید که فروشنده ای خانه یا زمین خود را فروخته و علیرغم اینکه تعهد نموده مبیع را در اجل معینی تحویل و تسلیم خریدار نماید، - از این تکلیف سر باز زده و خریدار را با مشکلات جدی مواجه می سازد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابر اعلام گروه وکلای بازرگان، مشکل عدم تحویل ملک به خریدار علی الخصوص در مواقعی که در فاصله وقوع معامله تا تحویل و تنظیم سند رسمی ارزش مبیع سیر صعودی به خود می گیرد بیشتر به چشم می خورد.

فروشنده به تصور اینکه ملک خود را به بهای بیشتری خواهد فروخت، از انجام تعهدات خود خودداری می کند.

اما از طرف دیگر، خریدار نیز به راحتی با این تخلف فروشنده کنار نخواهد آمد و به منظور جلوگیری از تضییع حقوق خود راه محکمه را در پیش گرفته و مبادرت به ارائه شده و خودتان به تنهایی دادخواست الزام به تحویل ملک را به صورت اینترنتی و رایگان تنظیم نمایید.

مراحل تنظیم دادخواست الزام به تحویل ملک شما می توانید در این سایت به تمامی موضوعات مختلف دادخواست و انواع نمونه دادخواست مانند نمونه دادخواست الزام به تحویل ملک دسترسی داشته باشید.

روش کار به این صورت است که در بخش جستجوی نمونه دادخواست، موضوع مورد نظر خود را انتخاب نموده و با جستجوی کلمات کلیدی مورد نظر می توانید نمونه دادخواست مورد نظر خود را مشاهده نمایید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهنمای تنظیم دادخواست الزام به تحویل ملک

راهنمای تنظیم دادخواست الزام به تحویل ملک