مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-28سياسي

روشنگری های امام (ره) راه پیروزی در دفاع مقدس را گشود


فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه گفت: روشنگری های هوشمندانه امام راحل (ره) درباره ماهیت دشمنان اسلام و انقلاب سبب شد تا مردم با تمام وجود پای کار دفاع مقدس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار محمد مارانی در مراسم ویژه برنامه گرامیداشت شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم هرمزگان اظهار کرد: مکتب امام راحل (ره) بر پایه مکتب عاشورا بنا شده و این دلدادگی به مکتب عاشورا در کلام و اندیشه امام خمینی نیز جاری و ساری بود و به همین جهت نیز سرمایه بزرگ ملت ایران در مواجهه با دشمنی ها، تأسی به فرهنگ عاشورایی قرار گرفت.

وی با بیان این که امام خمینی (ره) همواره فرماندهان جنگ را به توکل و تدبیر همزمان فرا می خواندند و فرماندهان دفاع مقدس نیز در اوج دلدادگی به ائمه اطهار، صحنه های نبرد را می گشودند، خاطرنشان کرد: ما در دوران جنگ تحمیلی هیچ گاه هیچ عملیات و حرکت و اقدامی را بدون ذکر ائمه اطهار انجام ندادیم و حاکم بودن فرهنگ جهاد و شهادت بر جبهه های حق علیه باطل بود که سبب شد تا بتوانیم بر قدرت های مادی جهان پیروز شویم.

فرمانده قرارگاه مدینه منوره نیروی زمینی سپاه ادامه داد: رژیم بعثی عراق در بعد تجهیزاتی و امکاناتی در دوران جنگ تحمیلی به قدری مورد حمایت مستکبران عالم بود که هیچ محدودیتی در این زمینه نداشت و دامنه وس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روشنگری های امام (ره) راه پیروزی در دفاع مقدس را گشود

روشنگری های امام (ره) راه پیروزی در دفاع مقدس را گشود