مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:252021-09-28سياسي

سپاه از استاندار ویژه لرستان حمایت می کند/ لزوم انتخاب فرد انقلابی و قوی


فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه سپاه از استاندار ویژه لرستان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد؛ بر لزوم انتخاب فردی انقلابی، - پلدختر- فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) استان لرستان با بیان اینکه سپاه از استاندار ویژه لرستان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد؛ بر لزوم انتخاب فردی انقلابی، قوی و ملی تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مرتضی کشکولی روز سه شنبه در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام معمولان اظهار کرد: مزار شهدا در هر شهر و دیار در سراسر کشور نمادی از آزادی خواهی، استقلال طلبی، کفر ستیزی و چراغ هدایت بشریت است.

وی افزود: دوران دفاع مقدس قطعه ای از انقلاب اسلامی است که رزمندگان در این دوران با لبیک به امام راحل در جبهه اسلام در برابر تمام کفر ایستادند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان یادآور شد: جنگ تحمیلی که در ابتدای انقلاب اسلامی از سوی صدام به پشتوانه استکبار و آمریکا بر ایران تحمیل شد، بهانه بود بلکه هدف دشمن خاموش کردن نورانیت انقلاب اسلامی و جلوگیری از گسترش آن بود.

سردار کشکولی افزود: رزمندگان و شهدا تمام قد در دوران دفاع مقدس از شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی دفاع کردند و در دنیا این ایستادگی الگو شد و نمود پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سپاه از استاندار ویژه لرستان حمایت می کند/ لزوم انتخاب فرد انقلابی و قوی

سپاه از استاندار ویژه لرستان حمایت می کند/ لزوم انتخاب فرد انقلابی و قوی