مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:152021-09-28سياسي

«خانه عمو حسین» در یزد منتشر شد


همزمان با هفته دفاع مقدس، کتاب «خانه عمو حسین»؛ روایت ایثار و مجاهدت رزمندگان یزدی در دفاع مقدس، به همت حوزه هنری یزد توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

- ایسنا/یزد همزمان با هفته دفاع مقدس، کتاب خانه عمو حسین ؛ روایت ایثار و مجاهدت رزمندگان یزدی در دفاع مقدس، به همت حوزه هنری یزد توسط انتشارات سوره مهر منتشر شد.

محمدصادق کوچک زاده رییس حوزه هنری یزد از انتشار کتاب خانه عمو حسین با موضوع ایثار، مقاومت، جانفشانی و ابتکارات رزمندگان یزدی در دوران دفاع مقدس خبر داد.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر این که یزدی ها در دفاع مقدس ابتکارهای زیادی همچون کندن کانال های زیرزمینی در عملیات با استفاده از هنر حفر قنات از خود نشان دادند ، گفت: خانه عمو حسین نوشته مصطفی زمانی فر نویسنده خوش ذوق یزدی به خلاقیت، هنرنمایی و نقش سازنده مقنی ها و رزمندگان یزدی در جهاد هشت ساله می پردازد.

کوچک زاده افزود: در سال 1361 مقنی های یزدی به سرپرستی شهید غلامحسین رعیت رکن آبادی در اقدامی مبتکرانه، مجاهدانه و حیرت انگیز با حفر بیش از 400 متر کانال و تونل زیرزمینی در عملیات فتح المبین، زمینه حضور رزمندگان در پشت خطوط دفاعی دشمن و غافلگیری و شکست دشمن بعثی در این بخش از جبهه را فراهم کردند و پیروزی رزمندگان اسلام در این عملیات محقق شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«خانه عمو حسین» در یزد منتشر شد

«خانه عمو حسین» در یزد منتشر شد