مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:052021-09-28اقتصادي

تمهیدات لازم برای جلوگیری از سرگردانی و معطلی زائران در مرز مهران اندیشیده شود


مقرر شده است توقف گاه و پارک سوار اتوبوس های برون شهری زائران متفاوت از سنوات قبل به جای پایانه برکت، در پارک سوار مجاور پایانه مرزی تعیین شود.

- ایسنا/ایلام بازرس کل استان ایلام گفت: مقرر شده است توقف گاه و پارک سوار اتوبوس های برون شهری زائران متفاوت از سنوات قبل به جای پایانه برکت، در پارک سوار مجاور پایانه مرزی تعیین شود.

مهدی اصلانی در گفت وگو با ایسنا، بر ممنوعیت پارک خودروهای شخصی در پارک سوار اتوبوس ها و جلوگیری از سرگردانی و معطلی زائران تاکید و اظهار کرد: محل و چگونگی دریافت بلیط و پیشگیری از فروش بالاتر از نرخ مصوب و ثبت آمار فروش بلیط و صدور صورت حساب و وصول عوارض های قانونی و استفاده از بنر و علائم راهنما برای هدایت زائران در سوار شدن اتوبوس ها مورد توجه ویژه قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نصب دو بنر برای نشان دادن محل تجمع اتوبوس ها کافی نیست و باید نسبت به تعبیه علائم مناسب تر و بیشتر و تخلیه و انتقال سواری های شخصی پارک شده در محل پیش بینی پارک سوار اتوبوس ها اعتراض شد که محل پارک اتوبوس ها کاملا تخلیه و آماده استقرار اتوبوس شد.

اصلانی بر ضرورت لاین بندی با نصب علمک یا علائم راهنما برای هدایت در سوار شدن در اتوبوس به تفکیک استان ها با جانمایی مشخص با علائم راهنما و مشخص نمودن افراد راهنمای زائر و نحوه تهیه بلیط با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات لازم برای جلوگیری از سرگردانی و معطلی زائران در مرز مهران اندیشیده شود

تمهیدات لازم برای جلوگیری از سرگردانی و معطلی زائران در مرز مهران اندیشیده شود