مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:002021-09-28اجتماعي

نفوذ تدریجی سامانه بارشی به گیلان/ احتمال آبگرفتگی وجود دارد


مدیرکل هواشناسی گیلان، از فعالیت سامانه بارشی در استان از عصر و شب امروز خبر داد و تصریح کرد: شرایط برای ابرناکی و به تناوب بارندگی، وزش باد رعد و برق تا اوایل هفته آینده فراهم است.

- ایسنا/گیلان مدیرکل هواشناسی گیلان، از فعالیت سامانه بارشی در استان از عصر و شب امروز خبر داد و تصریح کرد: شرایط برای ابرناکی و به تناوب بارندگی، وزش باد رعد و برق تا اوایل هفته آینده فراهم است.

محمد دادرس در گفت وگو با ایسنا، آسمان گیلان را قسمتی ابری تا ابری دانست و اظهار کرد: بندرانزلی با 26 درجه سلسیوس و اسب وونی با 11 درجه سلسیوس به ترتیب گرم ترین و سردترین نقاط استان هستند.

وی دمای هوای رشت را بین 18 تا 23 درجه سلسیوس دانست و افزود: نقشه های هواشناسی نشان دهنده نفوذ تدریجی سامانه خنک و بارشی به منطقه است.

مدیرکل هواشناسی گیلان از فعالیت سامانه بارشی در استان از عصر و شب امروز خبر داد و تصریح کرد: شرایط برای ابرناکی و به تناوب بارندگی، وزش باد رعد و برق تا اوایل هفته آینده فراهم است.

دادرس، با بیان اینکه متوسط دمای هوا بین چهار تا هشت درجه سلسیوس کاهش می یابد، گفت: از اوخر روز پنجشنیه تا ظهر شنبه با توجه به تقویت ناپایداری ها علاوه بر کاهش محسوس دما، بارندگی و وزش باد در برخی از مناطق با شدت بیشتری همراه خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نفوذ تدریجی سامانه بارشی به گیلان/ احتمال آبگرفتگی وجود دارد

نفوذ تدریجی سامانه بارشی به گیلان/ احتمال آبگرفتگی وجود دارد