مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:002021-09-28حوادث

برخورد قانونی با برداشت های غیرمجاز آب در دشتستان


دادستان دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان دشتستان گفت: در خصوص قطع لوله های غیرمجاز انتقال آب کشاورزان بخش ارم برخورد قانونی صورت گرفته است.

- ، یاسر حیدری صبح سه شنبه در جمع خبرنگاران در این خصوص اظهار داشت: در پی انتشار کلیپی از کشاورزان بخش ارم دشتستان مبنی بر قطع و پلمپ لوله های غیرمجاز آب کشاورزی بدون حکم قضایی و برخورد نامناسب نیروی انتظامی با کشاورزان به آگاهی عموم می رساند که دشت ارم جزیی از دشت های ممنوعه بحرانی محسوب می شود به این معنی که سالیانه بیش از 2 متر از سفره آب زیرزمینی افت کرده و متأسفانه در آینده احتمال خشک شدن سفره آب زیرزمینی زیاد است.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب دشتستان تأکید کرد: استفاده بهینه، معقول و قانونی خواسته اغلب کشاورزان بخش ارم است ولی متأسفانه تعدادی کشاورز اقدام به انتقال آب و اضافه برداشت از سفره آب زیرزمینی می کنند.

دادستان دشتستان افزود: اداره منابع آب در راستای اجرای قانون و حمایت از کشاورزان مجاز پس از اطلاع رسانی و نصب بنر و پس از ابلاغ اخطاریه، علیه کشاورزان غیرمجاز اقامه دعوا نموده و با اخذ دستور قضایی با همراهی نیروی محترم انتظامی اقدام به قطع لوله و پلمپ آن جهت جلوگیری از اضافه برداشت کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد قانونی با برداشت های غیرمجاز آب در دشتستان

برخورد قانونی با برداشت های غیرمجاز آب در دشتستان