مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 11:002021-09-28ورزشي

رویداد استارت آپی گردشگری وصنایع دستی در ارومیه برگزار شد


به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی رویداد استارت آپی گردشگری وصنایع دستی در ارومیه برگزار شد.

- رویداد استارت آپی "گردشگری وصنایع دستی" در ارومیه برگزار شد ایسنا/آذربایجان غربی به همت مرکز نوآوری و شتابدهی جهاد دانشگاهی استان آذربایجان غربی رویداد استارت آپی "گردشگری وصنایع دستی" در ارومیه برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی، این رویداد با حضور ایده پردازان جوانان استان و با ایده های مختلف برگزار شد که پس از ارزیابی ها 9 ایده در روز اول انتخاب شد ودر روز دوم برای تیم های منتخب کارگاههای آموزشی همچون تیم سازی و اصول کارتیمی و اصول وفنون مذاکره و بوم مدل کسب وکار برگزار گردید.

درروز سوم رویداد نیز تیم های منتخب در حضور داوران و منتورهای رویداد که بصورت آنلاین برگزار گردید اقدام به ارائه محصول پیشنهادی و ایده خود کردند پس از بررسی و اعلام نظر داوران 3 تیم بعنوان تیم های برتر رویداد انتخاب شدند.

دکتر رستم زاده رییس جهاد دانشگاهی آذربایجان غربی در افتتاحیه این رویداد استارت آپی با بیان اینکه استارت آپ ها در تعاریف جهانی به کسب و کارهایی گفته می شود که حول محور فناوری شکل گرفته و پتانسیل بالایی برای رشد در آینده دارند، افزود: گردشگری یکی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویداد استارت آپی گردشگری وصنایع دستی در ارومیه برگزار شد

رویداد استارت آپی گردشگری وصنایع دستی در ارومیه برگزار شد