مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-28سياسي

مراسم تشییع شهدای حادثه مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه چهارشنبه برگزار می شود


مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مراسم تشییع شهدای حادثه انبار مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه هفتم مهرماه به صورت خودرویی در فردیس برگزار می شود.

- ایسنا/البرز مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: مراسم تشییع شهدای حادثه انبار مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی روز چهارشنبه هفتم مهرماه به صورت خودرویی در فردیس برگزار می شود.

سلیمان رستمیان با اشاره به شهادت حسین عابدی و سید مرتضی کریمی دو تن از کارکنان مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه در حادثه آتش سوزی در روستای بیدگنه ملارد خبر داد و گفت: مراسم تشییع این دو شهید فردا (7 مهرماه) به صورت خودرویی در فردیس برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: این دو شهید ساکن شهرستان فردیس بودند که یکشنبه چهارم مهرماه بر اثر حادثه آتش سوزی در محل انبار مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به درجه شهادت نائل آمدند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز در ادامه تصریح کرد: مراسم تشییع این دو شهید سرافراز فردا چهارشنبه هفتم مهرماه همزمان با ایام هفته دفاع مقدس به صورت خودرویی از ساعت 8 از سه راه حافظیه فردیس به سمت فلکه دوم تشییع و پس از آن پیکر شهید حسین عابدی به سمت مشکین دشت تشییع و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم تشییع شهدای حادثه مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه چهارشنبه برگزار می شود

مراسم تشییع شهدای حادثه مرکز تحقیقات خودکفایی سپاه چهارشنبه برگزار می شود