مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 مهر 1400 ساعت 10:552021-09-28پزشكي

وزیر بهداشت: دانشگاه های علوم پزشکی کشور از 15 مهر به طور کامل بازگشایی می شوند


در کنار برنامه واکسیناسیون باید به موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی نیز توجه شود تا بتوان چرخه ویروس کرونا را کاهش و قطع کرد.

- در کنار برنامه واکسیناسیون باید به موضوع رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی نیز توجه شود تا بتوان چرخه ویروس کرونا را کاهش و قطع کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اظهار کرد: با اجرای کامل واکسیناسیون دانشجویان و اساتید، تمامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور از 15 مهر ماه به طور کامل بازگشایی خواهند شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وبدا، دکتر بهرام عین اللهی در حاشیه مراسم تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد با بیان اینکه تمامی خانواده های دانشجویان و اساتید دانشگاه ها نیز زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفته اند اظهار کرد: با هماهنگی که با وزارت علوم صورت گرفته است، آبان ماه امسال نیز سایر دانشگاه های کشور بازگشایی خواهند شد.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 50 میلیون نفر تحت پوشش برنامه واکسیناسیون قرار گرفته اند، تصریح کرد: در هفته گذشته هشت میلیون و 200 هزار نفر زیر پوشش واکسیناسیون قرار گرفتند که این میزان در دنیا بی سابقه است و بزودی جمعیت زیر پوشش در کشور به 70 درصد خواهد رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت: دانشگاه های علوم پزشکی کشور از 15 مهر به طور کامل بازگشایی می شوند

وزیر بهداشت: دانشگاه های علوم پزشکی کشور از 15 مهر به طور کامل بازگشایی می شوند